11 Temmuz 2013 Perşembe

Berkay Candan Röportajı (FIBA Europe)

Estonya'da devam eden U20 Avrupa Şampiyonası'na iyi bir başlangıç yaparak ilk iki maçını kazanan Ümit Milli Takım'dan Berkay Candan, FIBA Europe'a röportaj verdi. Röportajın orjinali şurada, Türkçesi ise aşağıda:

Basketbol oynamaya nasıl başladın, ilk anıların nedir basketbolla ilgili?

-İlk başta arkadaşlarımla eğlencesine dışarıdaki potalarda oynardık ama sonrasında adım adım altyapılarda oynamaya başladım.

Sana göre oyunundaki güçlü/zayıf yönlerin neler?

-Bence dış şut ve penetre konusunda iyiyim ancak ayaklarım biraz yavaş, eksiklik olarak bunu sayabilirim.

Türkiye A Milli Takımı'nda oynamak senin için ne ifade ediyor?

-Herkes bunun hayalini kurar, Eurobasket ve Olimpiyatlarda milli takım forması giymek.

Oyuncu olarak hedeflerin neler?

-Olimpiyatlarda milli takım ile şampiyon olmak ve NBA'de oynamak en büyük hedeflerim.

Onsuz yapamadığın ve Tallinn'e getirdiğin tek şey nedir?

-Ailem benim için çok önemlidir ancak onları Estonya'ya getiremedim, seyahat etmek istemediler.

En sevdiğin yemek nedir ve koçun evine gelse ona yemek pişirebilir misin?

-Yemek hazırlamak zorunda kalsaydım, belki yumurta haşlayabilirdim ancak benim favorilerim mücver ve dürüm.

Şu ana kadar ziyaret ettiklerin arasında en beğendiğin yer neresi?

-İstanbul. Çünkü manzarası muhteşem ve çok önemli bir geçmişi var.




0 yorum:

Yorum Gönder