28 Temmuz 2013 Pazar

İzzet Türkyılmaz: Obradovic'le Çalışmak Gurur Verir (Haber Türk)

Bormio'da Eurobasket hazırlıklarını sürdüren Türkiye'de İzzet Türkyılmaz Haber Türk'ten Gökhan Türe'ye açıklamalarda bulundu. Orhun Ene'nin hakkını da veren genç forvet Fenerbahçe transferi konusunda "Bilgim yok ama Obradovic'le çalışmak gurur verir" şeklinde konuştu.

İzzet'in açıklamaları şu şekilde:

- Bu benim üçüncü Bormio kampım. İlk kez herkesin bu kadar istekli ve çalışkan olduğu bir kamp görüyorum. Hiç bu kadar birbirine kenetlenmiş, destek olan, arkadaşlığın bu kadar pekiştiği bir takıma şahit olmamıştım. Bu yüzden turnuvada madalya kazanacağımızdan ve Dünya Şampiyonası’na katılacağımızdan eminim.

- Tanjevic’in ‘uzay beşinde’ yer vereceğini söylemesi benim için büyük onur. Çalıştığım coachlar beni zaman zaman rakiplere eşleşme sorunu yaratmak için kısa forvet pozisyonunda kullanıyor Boyalı alanda da post up yapma, pozisyon alma konusundaki eksiklerimi gideriyorum. Bu konuda Tanjevic’in uyarılarını dikkate alıyorum. Tabii böyle bir beş, hiç kimsenin görmediği bir 5’li olur. Eğer ben de bunda yer bulursam çok sevinirim.

- Orhun Ene ile ilk olarak Bormio’ya 3 yıl önce Ümit Milli Takım’dan katılmıştım. Herkes bana çok yetenekli olduğumu, çalışırsam üst seviyede oynayabileceğimi söylemişti. Ben de buna inanmaya başladım. Bu tip yerlere gelince insanın vizyonu genişliyor. Ben küçük bir ilçeden çıktım. Bandırmalıyım. Dönüm noktam Milli Takım’dır. Buradaki havayı solumaktır. Bunda da en önemli faktör o dönemdeki antrenörüm Orhun Ene’dir.


- Fenerbahçe’ye transfer olacağım konuşuluyor. Benim bir bilgim yok ama Obradovic’le çalışmak gurur verir.

- Biz, Hidayet Türkoğlu’nu görerek basketbola başladık. İnşallah şampiyonada aramızda olur.  

- Şampiyonada zorlu rakiplerimiz olacak. Ama bizim için rakibin kim olduğu fark etmez.

0 yorum:

Yorum Gönder