9 Temmuz 2013 Salı

Özge Kavurmacıoğlu Röportajı (FIBA Europe)

FIBA Europe: Asla unutamayacağınız basketbol hatıranız hangisi?
Özge Kavurmacıoğlu: 2010 FIBA U17 Dünya Şampiyonası’nda Rusya’yı 16 sayı farkla yenmemiz gerekiyordu. 13 sayı öndeydik, son top bana geldi. Kaçırdım ve elendik. Herkes bana kaçırmamın sorun olmadığını, eğer bu şutları kullanmazsam iyi bir oyuncu olamayacağımı söyledi. Bunu asla unutamam.


FIBAEurope: Basketbola ne zaman başladın?
Özge Kavurmacıoğlu: Kendimi bildim bileli oynuyorum.


FIBA Europe: Güçlü ve zayıf yönlerin neler?
Özge Kavurmacıoğlu: Ribaundlarda, özellikle de hücum ribaundlarında ve üçlüklerde iyiyim. Savunmada zayıflığım var ve (gülerek) bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum.


FIBA Europe: Bir gün A Milli Takım’da oynamak ve Avrupa Şampiyonası’nda madalya kazanmak senin için ne ifade ediyor?
Özge Kavurmacıoğlu: Türkiye’nin A Milli Takım’ı için büyük hayalleri var. Büyük bir şampiyonada altın madalya kazanmak istiyoruz. Ben de o takımın as oyuncusu olmayı düşlüyorum.


FIBA Europe: Gördüğün en iyi Avrupalı oyuncu hangisi?
Özge Kavurmacıoğlu: Diana Taurasi... Kendisi ABD’li ama Avrupa’da oynuyor. Ayrıca Türkiye’de Nevriye Yılmaz, Birsel Vardarlı ve Esmeral Tunçluer gibi çok iyi oyuncular var. 


FIBA Europe: Eğer 3’e 3 oynasaydın, takımında hangi iki oyuncunun olmasını isterdin?
Özge Kavurmacıoğlu: Diana Taurasi ve Penny Taylor…


FIBA Europe: Bu turnuvaya gelirken yanına aldığın ilk şey neydi?
Özge Kavurmacıoğlu: Ayakkabılarım.


FIBA Europe: Neyin olmadan yaşayamazsın?
Özge Kavurmacıoğlu: Ailem.


FIBA Europe: Bir basketbolcu olarak yemek gereksinimlerin neler?
Özge Kavurmacıoğlu: Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Yemek yemeyi seviyorum ama vücudumuza dikkat etmemiz gerekiyor ve ben de bir profesyonel gibi beslenmeye çalışıyorum.


FIBA Europe: Kimse görmezken hangi yemeği yersin?
Özge Kavurmacıoğlu: Tatlı, her çeşit tatlı…


FIBA Europe: Eğer antrenörün akşam yemeğine gelse, ona ne pişirirsin?
Özge Kavurmacıoğlu: Kavurma yaparım.

0 yorum:

Yorum Gönder