17 Temmuz 2013 Çarşamba

Şuacan Pişkin'in Yanıtı

Şuacan Pişkin'in Galatasaray Liv Hospital'a transferiyle ilgili sabah saatlerinde bir yazı yazmıştım. Bu yazı üzerine Şuacan Pişkin ile konuştuk. Kendisinin onayını alarak bana söylediklerini hiçbir şeyi eklemeden, çıkarmadan, yorum yapmadan yazıyorum.


"Ben İTÜ altyapısında forma giyerken ailemin bana söylendiği gibi bir katkısı olmadı. Ailem, Kemal Erdenay ve Harun Erdenay ile olan tanışıklığı sebebiyle İTÜ'ye zamanında yardım etmiştir fakat bu benim oynamamla ilişkili değildir. Çünkü ailem bu yardımları yaparken ben Milli Takımlara davet edilirken İTÜ A takımında oynatılmıyordum. Hatta bir ceza antrenmanında sakatlandım o dönem ve kendi kendime basketbola dönmeye çalıştım. Zaten ailemle de İTÜ'den sonra basketbol anlamında tamamen koptuk. Benim Mersin BŞB'ye gidişimde ailemin hiçbir payı yoktur. Menajerim ve İhsan Bayülken'in aracılığıyla o transferi yaptım.

İstanbulspor'a gelmemin sebebi de antrenör Adem Salıcı'nın beni altyapıdan beri takip etmesiyle gerçekleşti. Bildiğin gibi 5 ay maaş alamadık İstanbulspor'da ve ben de oynamak basketboldan uzak kalmamak için Ganim Talay'ın çalıştırdığı Basketspor'da sezonu tamamladım.

Galatasaray'a geliş sürecimde de ailemin hiçbir payı yoktur. Beni küçük takımdayken tanıyan hatta ben küçük takımdayken beni üst takımlarda oynatan Derya Özyer sebebiyle tanıştığım Murat Özyer'in beni tavsiye etmesiyle bu transfer gerçekleşmiştir."

Konuşmanın diğer kısmını yazmamın bir anlamı yok. Zira işin basketbol kısmını ilgilendiren tarafı buydu. 

0 yorum:

Yorum Gönder